Bytte service ved køb hos Silky-Dream.dk
Du har altid 30 dages fuld returret, når du køber på vores webshop. Også selv om du køber en vare på tilbud, med mindre andet er angivet på varen. Hvis du køber silke produkter som gave, skriver du blot gave i bemærknings feltet, så sætter vi et byttemærke på som gør, at gavemodtager kan bytte varen i 30 dage.
Skriv også i bemærknings feltet hvis du ønsker vi skal pakke dine silke produkter fint ind.
Vi har nedenfor listet de mest nyttige oplysninger i forbindelse med varekøb, ombytning og returnering af gaver.
Gaveindpakning
Vi tilbyder naturligvis flot gaveindpakning af dine silkeprodukter og sætter byttemærke på.
Du kan klikke på gaveindpakning, vælge hver for sig eller alle produkter samlet.
Vi sender også gerne gavekøbet direkte til den person/det firma, som skal modtage din gave - dog kun en forsendelse pr. ordre. I så fald, er det vigtigt at du vælger "forsendelse med omdeling."
Byttefrist
Både du og gavemodtager kan sende varer retur, - og få byttet til noget andet eller få pengene refunderet..
Silky-Dream, Kærvej 9, 8722 Hedensted
Ved ombytning eller returnering i webshop skal du udfylde vores returseddel ved at logge ind HER med ordrenummer og email. Se yderligere info HER.
Vi sætter byttemærke på gaver og bytter i 30 efter den dag, du skal give gaven.
Skriv gerne i bemærkningsfeltet, hvornår du skal give gaven, så vi kan fremdatere byttefristen.
Returnering af varer
Ønsker du at returnere eller ombytte en vare, kan du returnere varen til os inden 30 dage. Det forudsættes, at varerne returneres i original emballage og ubrugt tilstand. Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du skal betale portoen. Vi tilbagebetaler pengene senest dagen efter varen modtages på vores lager. Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Ønsker du en anden størrelse eller farve, så returnerer du blot din ordre. Herefter afgiver du en ny ordre.
RETURNERING: Er dine varer betalt via vores webshop, vil pengene blive returneret til det kort, hvor pengene er blevet trukket fra.
Udgifterne til returforsendelsen afholdes af dig som kunde. Vi anbefaler, at du sender pakken retur med DAO eller PostNord, så pakken kan spores. Det er DIN garanti, hvis varen ikke når frem til os, eller beskadiges undervejs.