Hos silky-dream.dk har du altid 365 dages retur- og bytteret på dit køb!
Udskriv returlabel her
Vi har gjort det let at bestille en returlabel, der kan bruges til returneringen. Du kan udskrive en returlabel her: https://return.shipmondo.com/Silky-Dream
Køb bare gaverne i god tid
Med 365 dages retur- og bytteret, kan du købe alle dine gaver i god tid, uden at skulle bekymre dig om at de skal kunne byttes indenfor kort tid. Du har et helt år til at benytte dig af returretten.
Fra vores handelsvilkår, ved returnering:
365 dages retur- og bytteret:
Købelovens handelsbetingelser giver dig som køber 14 dages returret ved køb på nettet.
Men når du handler hos Silky-Dream.dk får du et helt års retur- og bytteret. Du kan udskrive her: https://return.shipmondo.com/Silky-Dream
Vi ved at silkeprodukter er populære gaveønsker, og nu har du altså mulighed for at købe eventuelle gaver i god tid, uden at skulle bekymre dig om hvor længe de kan byttes eller returneres. For det kan de i et helt år.
Silkeprodukter skal være ubrugte med evt. tags og i original emballage.
Sådan sender du returpakken:
- Pak varen forsvarligt (husk at vedlægge returformular i pakken)
- Det er afgørende vigtigt at originalemballagen ikke ødelægges (varen skal kunne sælges igen)
- Indlevér returpakken på nærmeste DAO Pakke Shop.
Tilbagebetaling:
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt den beløb, du har indbetalt til os ved købet.
Købsbeløbet bliver altid tilbageført til det betalingskort der er benyttet ifm. købet af sikkerhedsmæssige grunde.
Ved brug af Mastercard og Visa Electron, kan der - iflg. Nets regler- gå op til 30 dage førend pengene gives retur, hvilket vi ikke har mulighed for at påvirke.
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi
- du reelt har taget varen i brug
- den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
- du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.
Størstedelen af varerne i silky-dream.dk vil ikke kunne sælges igen, hvis de har været taget i brug. Hvis du vil være sikker på at kunne få hele dit købsløb retur, skal de returnerede varer fremstå på samme måde, som beskrevet under 365 dages returretten.
365 dages returret:
Varerne skal fremstå fuldstændig den stand, de var i, da du modtog dem fra os. Varerne skal returneres i original emballage og original hanger/mærkat, da vi sælger mærkevarer. Emballagen har en afgørende værdi for det samlede produkt i forhold til muligheden for gensalg. Emballagen må ikke være ødelagt. Husk derfor altid at gemme emballagen indtil du har besluttet om du vil fortryde købet.
Er varer og emballage intakt ombytter vi gerne dine varer i op til 365 dage efter, du har modtaget dem.
Kontakt kundeservice, hvis der er nogle spørgsmål: Åben på telefon 53893930 på alle hverdage fra 10 -15. Mail: silky-dream.dk.
Reklamation:
Silky-Dream yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Er reklamationen ikke berettiget skal du selv afholde udgifterne for transport.
Ønsker du at reklamere over et produkt så kontakt os først, nogle tilfælde vil vi kunne se på billedet, hvorvidt der er en reklamationsberettiget mangel eller ej. Kan vi ikke se det på billedet vil vi bede dig om at sende varen ind til os. Herefter vil vi vurdere, hvorvidt der er en berettiget reklamation eller om manglen er selvforskyldt eller slitage.
Vurdere vi at der ikke er en berettiget reklamation skal du selv afholde udgifterne for transporten af varen.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til (Anette eller Henrik Egsgaard). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, NævnenesHus, Toldboden 2 8800 Viborg, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Varen sendes til:
[Silky-Dream, Kærvej 9, 8722 Hedensted]
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Fakturaen skal
fremvises til Silky-Dream i forbindelse med anvendelse af reklamationen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen skal være i original emballage og altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.